کد خبر: ۵۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ 23 May 2024
معاون استاندار خوزستان:

شتاب تامین بیش از ۶۰ هزار واحد مسکن میراث شهید خدمت است

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: شتاب تامین ۶۰ هزار و ۲۲۲ واحد مسکن در استان میراث گران‌بهای طرح نهضت ملی مسکن سید الشهدای خدمت در استان است.

به گزارش سازه  نیوز و به نقل از ایسنا:محمد خانچی امروز (سوم خرداد ماه) در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اهواز، از آخرین اقدامات انجام‌شده مطلع شد و در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت، به دغدغه و جدیت شهید رئیسی در مقوله مسکن اشاره و اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی کوشید تا فرمان حضرت امام (ره) را درباره ساخت مسکن ارزان برای قشر محروم جامعه جامه عمل بپوشاند.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی درباره تهیه مسکن، جدیت خاصی داشت و جلسات و شورای مسکن را شخصاً با جدیت خاصی پیگیری می‌کرد. آخرین هدیه ایشان تحویل ۱۶۰۲ واحد مسکونی محرومان استان در فروردین ماه امسال و شتاب‌گیری ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی روستایی بود.

او به آماده‌سازی زمین ۵۴ هزار واحد مسکونی در استان اشاره و اضافه کرد: نهضت ملی مسکن میراث گران‌بهای سیدالشهدای خدمت است که اکنون ساخت ۶۰ هزار و ۲۲۲ واحد با شتاب در حال انجام است و امیدواریم به‌زودی ساخت ۵۴ هزار واحد شهری و ۱۴هزار واحد روستایی شتاب بگیرد و این میراث خدمت از شهید جمهور در اذهان مردم باقی بماند.


بازدید:۲۸۳