کد خبر: ۵۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ 06 June 2024
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان:

اعضای هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان خوزستان انتخاب شدند

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از انتخاب اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی و ساختمان استان خبر داد.

به گزارش سازه نیوز و به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، میثم آذرسا، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی و ساختمان خوزستان در سال جاری اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۶۲ آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اعضای هفت نفره هیات اجرایی انتخاب شدند.

وی هدف از برگزاری این دوره از انتخابات را، رعایت ضوابط اجرایی شیوه‌نامه قانون نظام مهندسی و انتخاباتی سالم عنوان‌کرد و گفت: ملاک دعوت و انتخاب افراد در این جلسه، تعهد، تخصص، خوشنامی و تجربه بوده تا با همکاری بین بخشی، فرایند انتخابات به نحو مطلوب و مطابق قوانین اجرا شود.

آذرسا با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشور در سال جاری افزود: با برگزاری انتخابات هیات اجرایی، در تلاشیم تا به نوعی مقدمات شرایط انتخاب اعضای هیات مدیره نظام مهندسی را هم‌زمان با انتخابات سراسر کشور فراهم کنیم.

وی گفت: هیات نظارت بر انتخابات که متولی آن اداره کل راه و شهرسازی است، بر اساس قوانین و شیوه‌نامه موجود، بر عملکرد هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی، نظارت خواهد داشت.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: با دعوت از ۱۴ نفر از مهندسان، انتخابات بین ایشان برگزار شد و فرامند هاشمی زاده، سید عبداله حسینی دهدشتی، مصطفی گودرزی، محمد سعید سمیع، مهران علم الهدائی، پوریا دشتی زاده و سید محمود جزایری مقدس با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی این دوره از انتخابات نظام مهندسی استان انتخاب شدند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان به منظور تأمین مشارکت مهندسان در راستای امور حرفه‌ای و تحقق اهداف قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، تشکیل شده است.


بازدید:۵۹۵