کد خبر: ۵۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ 21 July 2024

کمربند تعمیری دو تکه شرکت شیلنگ و لوله خوزستان ، راهکاری ساده و مطمئن در تعمیرات تاسیسات فاضلاب ساختمان

کمربند تعمیری سایز۱۱۰، محصول جدید شیلنگ و لوله خوزستان می باشد،که با استفاده از آن می توان با حداقل میزان تخریب مصالح و ساختمان پایین ترین هزینه نسبت به هزینه ای که بایستی جهت تعویض لوله فاضلابی پرداخت شود

به گزارش سازه نیوز  :کمربند تعمیری سایز۱۱۰، محصول جدید شیلنگ و لوله خوزستان می باشد،که با استفاده از آن می توان با حداقل میزان تخریب مصالح و ساختمان پایین ترین هزینه نسبت به هزینه ای که بایستی جهت تعویض لوله فاضلابی پرداخت شود و بدون نیار به مهارت خاص اقدام به ترمیم یا تعمیر آن نمایید. کمربند تعمیری دو تیکه پلیکا معمولا در جاهایی که لوله پلیکا شکسته، ترک خورده و یا نشتی است و امکان بریدن و تعویض لوله در قسمت هایی از ساختمان وجود نداشته باشد از کمربند تعمیری استفاده می شود که این کمربندها با چسب آب بندی و با چهار گیره به یکدیگر متصل می شوند و این روش اتصال قوی و محکمی را بین دو قطعه کمربند ایجاد می‌کند.کمربند تعمیری سایز ۱۱۰ در تعداد ۵۵ عدد در بسته قابل ارائه می باشد.

 


ویژیگی های کمربند تعمیری (دوتکه) شیلنگ و لوله خوزستان

 


۱- نصب بدون برش

۲- گیره های نگه دارنده

۳- آب بندی مطمِئن

۴- اتصال محکم و مستحکم

۵- انعطاف‌پذیری و قابلیت تطبیق

۶- مقاومت در برابر عوامل خارجی

۷- نصب سریع و آسان

۸- کاهش هزینه تعمیرات

 

کاربرد


کمربند تعمیری پلیکا شیلنگ و لوله خوزستان یک راهکار مطمئن و ساده برای تعمیرات سریع و موثر در سیستم‌های لوله‌کشی است. با استفاده از این کمربند، می‌توانید به طور سریع و با کمترین هزینه، نشتی‌های لوله‌ها را رفع کنید و سیستم‌های آب و فاضلاب را در بهترین حالت عملکردی نگه دارید.

نحوه استفاده از کمربند تعمیری
۱-ابتدا لوله مورد نظر تمیز شده و سطح آن صاف شود

۲- چسب کاری محل شکستگی (نشتی) و کمربند با استفاده از چسب پی وی سی

۳- نصب کمربند بر روی لوله و جاگذاری گیره‌های نگهدارنده

۴-پس از اتمام عملیات تعمیر، کمربند را به‌طور منظم بررسی کرده و در صورت نیاز، تعویض کنید تا از کارایی و کاربرد آن به‌طور مداوم بهره‌برداری کنید

 

کمربند تعمیری دو تکه شرکت شیلنگ و لوله خوزستان ، راهکاری ساده و مطمئن در تعمیرات تاسیسات فاضلاب ساختمان

خرید کمربند تعمیری دوتکهپ


خرید کمربند تعمیری UPVC چسبی بسیار با صرفه و مورد نیاز هر تعمیرکار آب و فاضلاب ساختمان می باشد. بنابراین، با توجه به ویژگی‌ها و مزایای کمربند تعمیری پلیکا شیلنگ و لوله خوزستان  ، این محصول  برای تمامی کسانی که در تعمیر و نگهداری سیستم‌های لوله‌کشی فعالیت می‌کنند توصیه می شود. با استفاده از این کمربند، می‌توانید به طور سریع و موثر نشتی‌های لوله‌ها را رفع کرده و عمر مفید سیستم‌های لوله‌کشی را افزایش دهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کمربند تعمیری پلیکا شیلنگ و لوله خوزستان  ، می‌توانید به نمایندگی های  شیلنگ و لوله خوزستان  مراجعه کنید و از طریق فرم های تماس، سوالات خود را مطرح کنید و یا با نمایندگان فروش تماس حاصل نمایید.

تلفن : ۷-۰۶۱۳۲۲۷۸۹۶۵
تلفن : ۱-۰۶۱۳۲۹۰۷۷۸۰
همراه : ۰۹۳۰۱۸۱۶۷۵۸
اهواز – کیلومتر۱ اتوبان اهواز به سر بندر جنب شهرک صنعتی شماره ۴


بازدید:۹۲