کد خبر: ۵۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳ 02 October 2024

مدیر کل راهداری خوزستان: بیش از هشت هزار میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات هزینه شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در راستای سرعت بخشیدن در عملیات بهسازی راه ها، از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴ دستگاه ماشین آلات با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال خریداری شده است.


به گزارش سازه نیوز و به نقل از ایرنا :محمد جولانژاد اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده تعداد ۲۲ دستگاه ماشین آلات راهداری نیز با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد ریال تعمیر و بازآمدسازی شده اند.

وی با اشاره به احداث و تعمیر ۱۶۲ دستگاه ابنیه فنی در نیمه نخست ۱۴۰۳ گفت: در این راستا ۲۸ دستگاه ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر ۹۸۰ میلیارد ریال احداث شده است که از مهمترین این طرح‌ها می‌توان به احداث پل رودخانه ای کرخه ( پل خسرج ) اشاره کرد.


جولانژاد با اشاره به تعمیر ۱۴۰ دستگاه ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال در سطح محورهای استان بیان کرد: تا پایان سال جاری نیز ساخت و تعمیر ۲۷۸ دستگاه پل و ابنیه فنی در سطح محورهای مواصلاتی استان انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، خوزستان با داشتن ۱۹ هزار کیلومتر راه و همچنین برخورداری از صنایع نفتی، پتروشیمی و کشاورزی از استان‌های با اهمیت و حساسیت بسیار بالا در حوزه حمل و نقل و ترافیک جاده‌ای است.


بازدید:۲۲