کد خبر: ۵۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳ 07 October 2024

نشست تخصصی امور نمایشگاهی در ایران‌مال برگزار می‌شود

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران گفت:نشست تخصصی امور نمایشگاهی و امور اجرایی نمایشگاه‌ها، به همت انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و با حضور فعالان این صنعت از سراسر کشور برگزار می‌شود.


به گزارش سازه نیوز و به نقل از عصر تولید :رحیم جلیلیند تا به تجربیات و دانش خود بیفزایند. علاوه بر این، یک کارگاه آموزشی نیز در خلال این نشست برگزار می‌شود که در پایان آن، به شرکت‌کنندگان گواهی پایان‌دوره اعطا خواهد شد.

 

جلیلی در خصوص ضرورت برگزاری این نشست، تأکید کرد: «با توجه به بررسی‌هایی که تاکنون انجام داده‌ایم، یکی از چالش‌های عمده‌ی صنعت نمایشگاهی کشور، کمبود نیروی متخصص و دانش فنی در این حوزه و همچنین ضعف ارتباطات میان فعالین نمایشگاه‌های کشور است. به همین دلیل، انجمن برنامه‌ی جامعی در راستای ارتقای دانش و مهارت‌های فعالان این بخش تدوین کرده است که برگزاری این جلسه نیز در راستای این هدف و به منظور بسترسازی برای تبادل دانش و ارتقای سطح کیفی نمایشگاه‌های کشور می‌باشد. همچنین، از اهداف دیگر این نشست، ایجاد همگرایی و هماهنگی و گسترش مناسبات و تعاملات میان نمایشگاه‌های کشور و فعالین این حوزه با یکدیگر است و بدون شک، فراهم آوردن چنین فضایی، در تحقق این هدف، تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.»

 

وی گفت، این رویداد روز چهارشنبه، ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳، از ساعت ۹ صبح در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال تهران برگزار خواهد شدو بخشی از سلسله جلسات آموزشی و تخصصی انجمن است که با هدف ارتقای سطح علمی و فنی و تقویت ارتباطات میان فعالان صنعت نمایشگاهی طراحی شده است.

 

گفتنی است که پیش از این، در خردادماه امسال نیز نشست مشابهی با حضور مدیران روابط عمومی نمایشگاه‌های کشور برگزار شد که به همکاری‌های مؤثری در حوزه‌های مرتبط منجر شد. انتظار می‌رود نشست پیش رو نیز تأثیرات مثبتی بر بهبود سازوکارهای نمایشگاه‌های کشور داشته باشد.


بازدید:۲۳